dinsdag 2 juli 2013

Style Icon | Sky Ferreira




Ik heb haar altijd mooi en interessant gevonden, haar liedjes geluisterd en buiten dat had ze ook nog een kledingstijl die me heel vaak inspireerde. Sky Ferreira. Je kent haar misschien als model; zo is ze vaak te zien geweest bij meerde magazine covers en was ze het gezicht van de Calvin Klein One campaign. Ik herkende haar vooral door de vele foto's van haar op Tumblr, waar ze op veel grunge en fashion blogs verscheen vanwege haar streetstyle-ish looks.







Ik zou haar stijl beschrijven als casual en minimalistisch met een tikkeltje streetstyle, maar af en toe ook wat extravagant. Ik vind haar outfits vaak mooi, omdat ze hele simpele, vaak maar weinig kledingstukken en items zo kan combineren dat het net iets leuker wordt. Je kan het zien al ietswat te trashy, maar ik vind haar qua stijl een grote inspiratiebron.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten